20100129

Hjemme alene

Herr Udefinert er i Vest-Tyskland. Jeg er i Øst-Tyskland.
Savner jeg ham?
Ja.
Hvor mye?
Så mye at jeg i et snev av savn-indusert galskap vurderte å sniffe på underbuksene hans.
Istedet vedtok jeg å vaske de. Er liksom litt mer sosialt akseptabelt.
Så nå ligger det skittentøy utover halve kjøkkengulvet, dog alt er sortert i hauger.
Ordnung muss sein. Vaskemaskin og tørketrommel sluker strøm og jeg drikker nattens n-te ingefær/peppermyntete.

Og vasking er også den eneste fysiske utfoldelsen jeg har gjort idag. Er nemlig syk. Denne gangen uten P foran syk.

Buhu. Helt alene. Ingen å irritere.
Og Herr Udefinert som var så søt idag. Han ga meg et gavekort til bokhandel, og mente jeg kunne kjøpe bøker som "vi" pleier å lese. "VI"...
Og så sa at han et eller annet om "her hjemme hos oss", og det til tross for at vi ikke bor sammen. Det er nesten som mitt ishjerte smelter. Ok, smelter litt, sånn i ytterkantene.

Imorgen skal jeg på rabiat-shopping. Selv med feber.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar