20100118

Misanthropy is the new black

Ok da, så er jeg kanskje litt vel sjalu...visstnok var Herr Udefinert hos tatovøren sin og planla atter en ferie, og Botox var altså ikke på besøk. Dog, dette betyr ikke at jeg legger meg flat som ei paringsyr tispe, og ber om tilgivelse. Herr Udefinert har ennå en lang vei å gå for å berologe min sjalusi.

Forøvrig så vi "Kill Buljo" her om dagen. Herr Udefinert har nå bestemt seg for aldri mer å reise til Norge. Visstnok driver vi både med homofili og zoofili der oppe.

Idag har Herr Udefinert og jeg tre-års jubileum. Men det har han glemt. Faen ta ham. Og jeg som har en flaske champagne type djevel-dyr og fiiiiin i kjøleskapet. Kjøpt for anledningen. Blir vel sittende her alene og drikke den, mens jeg spiser youghurt og ser "The Simpsons". Kjærlighet ...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar