20100129

Nei og nei, hvor snill jeg er!!!

Herr Udefinert er som fortalt i Vest-Tyskland. Og av en eller annen grunn savner jeg pøbelen.

Derfor ble det amok-shopping ikveld. Sett bortifra alt jeg kjøpte til meg selv (i ren selvmedlidenhet, da jeg
a) er syk
b) savner Herr Udefinert
c) tror at jeg kan kjøpe meg lykkelig),
kjøpte jeg til og med presanger til ham. Mange fine bøker og en eller annen kjøkkendings, hvis navn jeg ikke kommer på - men det er en slags tallerken til å legge stekespader o.l. på når man kokelerer. Har han sikkert bruk for, og hvis ikke, så tar jeg den bare tilbake.

Herreminverden - hvis det hadde vært mulig, så hadde jeg vært min egen kjæreste - for da hadde jeg fått presanger hver gang jeg var borte...

Så, nå skal det ringes terror til nabokjerringa!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar