20100215

Frieden, Freude und Eierkuchen



Suverent happy nå!
Karateblid! Og jeg som kun kan verbal karate - men har til gjengjeld svart belte i oral voldsbruk!
Denne snuskelusken ringte i kveld og sa et og annet søtt ord...slike ord som han aldri før har sagt. Det har altså tatt mer enn tre år før Herr Udefinert endelig klarer å si:
"Jeg gleder meg til å se deg imorgen."
Persistence shall prevail!!! Og "Thous shall reapest what thou sowest"...eller noe slikt. Orket ikke lese hele Bibelen, så jeg så filmen istedet, men sovnet av.





Var på "Happy Birthday"-party igår. Som sjåfør!!! I Berlin - en by hvor kollektivtrafikktilbudet er særdeles bra (vel, alt er relativt og tilsynelatende). Men siden Gigi og Anni absolutt måtte iføre seg italienske ispigger - sko med stilettohæl for de uinnvidde - anså jeg det som min borgerplikt å bedrive pirattaxi-virksomhet.
Men festen var morsom den - bursdagsbarnet ble akkurat så sveiseblind som seg hør og bør, og idet vi forlot restauranten, satt b-dag gutten og glante fjernt ned i utringinga til den innleide gledespiken. Mener å huske at sikkelet rant langsomt ned fra munnviken hans. Traff noen randoms, som det liksom skal hete nå. Sjarmerte de i senk med min særs ufine sans for humor, samt totalruiniering av ellers gode vitser. Gi meg en vits, en god historie - og jeg kan ødelegge den uten å en gang blunke med den sjuende øyevippen. Og det er det faen meg ikke alle som kan!
Til og med Anni og Gigi har nå slått seg sammen med Herr Udefinert i deres plan om å lansere meg som en anti-humorist. De mener at mitt talent fyller et tomrom innenfor den tyske komiker-scenen. Skjønner ikke helt hva de mener, men bare pengene stemmer, så stiller jeg opp.

Ser tilfeldigvis at vinter OL har begynt. Foruten isdans og synkromsvømming har jeg ingenting til overs for dette spetakkelet. Dessuten er jeg forbanna fordi Herreavdelingen og Kveldsmat ikke blir sendt grunnet nordmenns overdrevne avgudsdyrkelse av Bjørndalen, Nordstuga and fuck all. Sikkert dopa hele hurven! HAr til dags dato ikke truffet en sportsutøver som var i nærheten av et anstendig menneske. Selvforherligende, oppmerksomhetskåte, blærete. arrogante Klugscheissere! Klugscheisser er forøvrig stigningen av Besserwisser. Besserwisser = Bedreviter, Klugscheisser = dir. ov. klokskapsdriter... vet ikke hva vi kaller det på norsk. Og hun der Bjørgan MÅ jo egentlig være en mann! Hun har jo større armer enn Hulk!!!

Så, sove nå. Må stå opp imorgen og prøve å få orden i leiligheta til Herr Udefinert. Ser jo ut som Jack Sparrow og kompisene hans har hatt fest her... mens faktum er at jeg har vært helt alene her siden onsdag. Ve, hvis man ser bort ifra stemmene inni hodet da.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar