20100212

Jeg er ond

... men for helvete da! Jeg fant tilfeldigvis et par sko som Botox-helvetet glemte da hun flyttet fra Herr Udefinert. Skoene er størrelse 10M. Ok - amerikansk skostørrelse. Det er en stund siden jeg bodde i USA, men jeg har fortsatt en konverteringstabell liggende. Og skostørrelsen 10 tilsvarer den europeiske:


42 !!!


Jesus, kjerringa har jo de Hobbit-føttene!
Ha ha ha...Ser ut som et uvær og har føtter som får Langbeins tåfiser til å fortone seg som sirlige ballerinaføtter. Det er nesten som jeg synes litt synd på henne.

Forøvrig - jeg synes faktisk synd på kvinner som har veldig store føtter. Utvalget er ganske begrenset, og det som tilbys av skotøy er ofte lite attraktivt. Men hva Botox-helvetet angår, så sitter jeg bare her og skratter ondskapsfullt.

Nei, nå er klokka litt over fire. Jeg vil shoppe. Men først tre timer med sminking. Ser jo ikke ut i mørket uten krigsmaling. Men finere enn Botox-helvetet. Uansett!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar