20100213

Jeg vil ha penger!

Var på shopping tidligere i kveld. Faen ta Berlin. Faen ta kosmetikk- og hudpleie-, undertøys-, kjøkkenutstyr-, og matvareavdelingen på KaDeWe. At det skal være mulig å samle så mye schnasent under et tak. Faen ta slankekuren min og det franske mini-markedet på Galerie Lafayette (til og med havregryn blir appetitt-vekkende i fransk innpakning). Faen ta frisøren min som lopper meg for € 150 hver sjette uke. Faen ta manikyristen min som frarøver meg € 50 hver fjerde uke. Og måtte faen ta "08" - butikken hvor jeg ble en betydelig sum fattigere etter kveldens besøk. Ei bukse og tre overdeler og jeg er fattig! Har bare penger til tull igjen, tull som for eksempel regninger og husleie og toalettpapir...og andre ekle "voksen nå"-ting. Faen faen faen! Jeg vil ha penger! Mange penger! Onkel Skrue-mengder!





Klokka er nesten halv fire. Jeg må på jobb om sju og en halv time. Søvn er overskattet.


Og så savner jeg denne dustemannen:


Dette er altså den berømte hhv. beryktede Herr Udefinert. To meter med masse tatoveringer, koteletter, skummelt utseende, fin kropp (dvs. ikke ølvom).

Et menneske som betyr litt for meg.

En satan jeg har kranglet med, kjeftet på, grått over, hatet.

En engel som jeg har tilbragt late dager med, funnet på galskap med, reist bort med, koset veldig mye med (han er en koser, jeg liker best å få sitte i fred og pille nesebuser), ledd mye med, sminket, nappet øyenbryn på, tegnet på, og kanskje elsker - sånn innerst inne.

I allefall savner jeg han.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar