20100211

Konverteringsgrunn?

Faen! Jeg har ei monsterhore i huset! Og hora har okkupert nesevingen. Har med andre ord ei feit kvise.
Mini-majones-pakning midt i tryne! Lurer på om Mills er interessert.
Det eneste positive er at Herr Udefinert reiste til Sodom og Gomorrah (Köln) idag, og dermed ikke bare slipper å se meg, men lukte meg også. Spiste en monster-tallerken med italienermat, som igjen var randfull med anti-romantikk - dvs. hvitløk.

Ergo, sitter her og stinker noe aldeles for jævlig OG ser ut som personifiert reklame for majones. Eller fettsugingsposen til Barbie etter inngrep.

I et anfall av ren skjær galskap hhv. kjøpe-meg-lykkelig-rus bestilte jeg noen broderibøker fra Frankrike forrige helg.

Jeg kan da for faen ikke fransk.
(Sett bortifra Miss Piggy fransk, og da er snakk om den fransken man finner på baksiden av en parfymeflaske.)

Tror jeg skal brodere meg en ny nese. Og munnbind. Eller like greit ta en rask konvertering til fundamentalistisk islam og iføre meg en burka. Da løses en rekke problemer. Og dessuten er det karnevalstid...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar