20100226

Synd på meg nå!!! Send penger!!!

Jeg reiser hjem på ferie. Vel, i den grad man kaller det ferie å være hjemme hos ens parentale enheter. Uansett, jeg er blitt syk. Kjempesyk. Ligger på sotteseng-syk. Gi meg den siste olje! Ring presten (best å bedrive litt gambling når siste åndedrag taes)! Kontakt Kent og Sivert Høyem - de skal synge i min begravelse! La meg få en helsvart gravstein med "Thus we live, forever taking leave" inngravert!

Dog, det er et lite problem med min plutselig forventede død. Her er nemlig jorda frosset ned til to meters nivå. I dag leste jeg i avisen at man for tiden kun kan begrave en person i uka, da det tar så lang tid å grave en grav. Forøvrig lurer jeg på en ting. Hvor ofte har kirkegårdsgraveren falt ned i den grava han graver. Sånn med tanke på "Den som graver en grav for andre" ...
Uansett, siden det for tiden altså er lite lurt å stryke med i Nord-Norge (de har tydeligvis ikke hørt om dynamitt) da det er så kaldt (vel, det skulle jo løse problemet med oppbevaring av de avdøde) - vedtar jeg å ta en Jesus. Jeg skal stå opp fra de døde. I will fight this terrible affliction!
Mitt mantra den neste uken kommer til å være Wenche Myhre's "Vi lever".

Og et positivt aspekt ved dette, er jo at jeg kan fortsette å plage omverdenen. Er jo tross alt den onde damen!

2 kommentarer:

  1. åh, bitterhet<3
    likte bloggen din!

    SvarSlett
  2. Jeg kan hooke deg opp med en god klem lism. Jeg er GANSKE så flink.

    SvarSlett