20100304

Blond Bitch Bimbo Barbie

Det er alltid noe man irriterer seg over. Siden jeg er "litt" bedre enn brorparten av de rundt meg, blir det for mitt vedkommende adskillig mer å irritere seg over. Som for eksempel:

1) Kvinnelige servitører som IKKE barberer armhulene. Særskilt om sommeren, når de ifører seg singlet og sola steiker. Jeg trenger IKKE den ekstra "dressingen" på salaten, lizzom
2) Mennesker som erstatter s'er med z'er ... zom i lizzom
3) Mennesker som maskerer sitt manglende intellekt ved å bruke ordene liksom, lissom, og lizzom
4) Tyskernes overdrevne bruk av synkronisering
5) Det norske prisnivået hos frisører. Pris vs. Ytelse samsvarer simpelthen ikke! Min tyske superfrisørMESTER tar 150 Euro hos meg hver sjette uke. Mot dette får jeg følgende:
- Hårstriper i tre ulike nyanser
- 30 minutters hodebunnsmassasje
- Alt av det siste sladderet fra Berlins in-scene
- Alle mulige motemagasiner
- En grundig samtale om hva jeg vil gjøre med håret
- En like grundig innføring og demonstrasjon i hvordan jeg skal bruke alskens produkter
- Så mye te, kaffe, juice etz. jeg bare vil ha
- Eget askebeger
- En frisyre som ser bra ut selv etter seks uker, med unntak av ettervekst gad vite
- Tips og råd om kosmetikk, hudpleie og slike andre morsomme ting
- Mange prøver på produkter
6) Mennesker som venter ved bagasjeutleveringen på flyplasser. Nei, bagasjen kommer ikke raskere hvis man stiller seg helt opp til båndet.
7) At hele familien møter opp når man skal hente bagasjen fra bagasjebåndet. Enda mindre plass, enda mindre kollektiv intelligens
8) Huseieren der jeg leier ei leilighet
9) Herr Udefinert når han er inkonsekvent
10) Damer som prøver å sjekke opp Herr Udefinert
11) Snøsler
12) Tysk stahet i sammenheng med det engelske språk. Kan dere for faen ikke bare akseptere "Progressive"-formene
13) Tysk påståelighet (utarter seg følgende: "Nei, det har jeg verken sett eller hørt om, ergo eksisterer det ikke". Snakk om Gudekompleks!)
14) Elever som ikke gjør leksene sine
15) Elever som ikke gjør som jeg sier. Jeg vil jo bare lage min egen elite, er det for mye å be om?
16) Min egen samling av alskens dødssynder
17) Min egen ustoppelighet når jeg er på shopping
18) Overvektige kjerringer med appelsinhud i über-trang tights. Ser nesten ut som en fruktdisk
19) Håndklær og sengetøy som ikke er brettet i henhold til Den Onde Damens bretteanvisning
20) Jyplinger på businessreise. Man får ikke jetlag av å fly fra Oslo til Bergen!
21) At sjokolade skal smake så godt
22) Og det samme gjelder ostepølse med bacon
23) Mødre som bruker barnet hhv. barna sine som unnskyldning for alt ("Nei, jeg kan ikke ta oppvasken, for da får jeg rue hender, og kan skrape opp barnet mitt når skifter bleie på ham/henne!" - aaaaargh)
24) Mødre som blir skinnhellig idet de får barn, og "glemmer" at de før unnfangelsen med mentaliteten "Love all, serve all" utgjorde en større trussel mot betalt sex
25) Pelsen man får på tennene av å drikke Cola
26) Selvforherligende mennesker - unntatt meg selv selvsagt
27) Mutterns samling av nips - OVERALT!!!
28) Fatterns samling av alt mulig - OVERALT!!!
29) Solbriller som merkeligvis går i stykker
30) Regninger!!!
31) Psoriasis!!! (Fordi jeg har det selv)
32) Lukta av fyll - dagen derpå
33) Akevitt
34) Å bli bært hjem av naboen
35) Å våkne og oppdage at man ligger og holder rundt håndveska
36) Fortvilelsen av å oppdage at mobilen er borte
37) Fornedrelsen av å ringe stamkneipa på søndag for å høre om de har funnet mobiltelefonen min
38) Følelsen av å være komplett idiot idet man oppdager at man har sovet oppå mobilen hele natta
39) Bruke fem dager før man er noenlunde menneske igjen
40) Få høre av alle man kjenner at man har ringt de midt på natta og snøvlet uforståelige setninger på flere språk
41) Finne stakkarslig trøst i at i det minste sovnet man på stamkneipa
42) Få kjeft av eieren av stamkneipa for at man spydde ut inngangspartiet
43) Digresjoner
44) Presanger jeg ikke liker
45) Pengemangel
46) Konspirasjonsteorier - mennesket er irrasjonelt, derfor finnes det ikke alltid logiske forklaringer på vår gjøren
47) Knekte negler
48) Lort og skitt på badet
49) Kjedelig innhold i kjøleskapet, dvs. ikke noe champagne
50) Utidig bruk av engelske uttrykk - blir jo bare helt random da, lizzom og you know what I mean
51) Shabby chic-stilen - er så 2000 og uindividuelt
52) Min manglende evne til å tyde hieroglyfer
53) Allmenngjøringen av muslimer. Nei, de er ikke alle hvinneundertrykkende terrorister som skal piske og steine resten av verden tilbake til steinalderen. Kjære medmennesker - lær å differensiere!!!
54) Norsk politikk
55) At hundene mine ikke kan snakke - med min sosiale analfabetisme og manglende empati forstår jeg ikke hva de vil
56) Mascaraer som ikke gjør som jeg vil (Chanel har dessverre sluttet å produsere verdens beste, siden da har jeg brukt en sum penger på å finne en verdig arvtager som tilsvarer bruttonasjonalproduktet i et middels stort sør-amerikansk land)
57) At den eldste hunden min eter opp trusene mine - ubrukte vel og bemerke
58) Venting på neste Simpsons-sesong
59) Min egen dumskap
60) Mitt overlegne intellekt. Jeg blir så ofte misforstått
61) Tyrannosaurus Ex - måtte du brenne og råtne i helvete!
62) Reklame på TV
63) EDB-maskiner som ikke fungerer slik jeg vil
64) Østlendinger som hermer etter nordnorske dialekter
65) Nordlendinger som aper Østlands-dialekt
66) Gubber i midtlivskrisa som tror de blir skikkelige banditter hvis de kjører Harley
67) Kjerringer i midtlivskrisa som tror de blir unge igjen hvis de ifører seg miniskjørt
68) Rumpegevir! (Altså tatoveringer på korsryggen)
69) Ørevoks
70) At Herr Udefinert ikke er skotsk. Hadde han vært det, ville jeg latt ham prate hele dagen. Fine, fine dialekten ...auditiv orgasme
71) At jeg ikke får tak i Lorne Sausage (skotsk frokost ingrediens) i Tyskland hhv. Norge
72) Mennesker som ikke leverer tilbake CDer, DVDer, bøker, klær osv

73) Å gå tom for sigaretter
74) At jeg i det hele tatt røyker
75) Anti-røykere ...
76) Skrivefeil ...særskilt mine egne
77) At jeg ikke gidder å skrive mer

jo, en til:

78) Grinete unger

1 kommentar: