20100310

Darth Vader = Mitt alter ego?

Darth Vader er mitt forbilde !!!

Har tilbragt de siste dagene med å undersøke hvorvidt man kan tvangsinnlegge andre mennesker. I henhold til "Lov om psykisk helsevern" §§ 3-7, 3-1 er dette fullt mulig. Problemet er at de jeg vil tvangsinnlegge jobber i regjeringa, og en tutorerklæring kan kun gjøres av offentlige myndigheter henholdsvis pasientens nærmeste.

Og så noe helt annet:

Siden jeg fortsatt ikke har fått Darth Vader-kostymet som jeg har ønsket meg siden jeg var fire år, blir min beste tilnærming kjederøyking av sigaretter (får så fin og hes stemme da, serru) og et uanstendig inntak av lakris. Faen, lakrisen har satt seg fast i jekslene. Vel, nå har jeg i allefall svarte tenner. Må bare øve litt på fjern-kveling av andre; og finne noe bedre enn lysstoffrørene fra mammas arbeidsrom som lyssverd. Det er ennå en stund frem til jul, men her er min Darth Vader-relaterte ønskeliste:

1) Darth Vader kostyme - svart skal visstnok virke slankende
2) Platåsko slik at jeg blir like høy som DV
3) Egen Dødsstjerne...oh what possibilities to cause chaos and disorder
4) Eget romskip
5) Superkrefter slik at man kan kaldkvele en frekk og ufin jævel nå og da
6) Lyssverd, enkelt og dobbelt
7) En gjeng hvitkledde soldater som gjør alt jeg ber de om
8) Eget rockeband. Jeg er helt sikker på at DV tok seg en svingom av og til. Han var visstnok et råskinn til å spille luftgitar også.
9) Eget orkester som spiller "Imperial March" hver gang jeg beveger meg hhv. kommer inn i et rom

Dette blir nok bra...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar