20100315

Tilbake til Teutonia = Tilbake til Helvete

Torsdag: Reiste tilbake til Teutonia

Fredag: En aldri så uskyldig jentefest endte i ufint inntak av katastrofer i destillert og flytende form. Var på "Kompisredet" og ble nesten forelsket i en italiensk drag-queen. Tror dette var et resultat av for mye alkohol, manglende bedømmelsesevne, og for mye titting av "Jentene på Toten"

Lørdag: Måtte ringe legen grunnet gastritt. Sikkert forårsaket av for mye alkohol

Søndag: Kranglet med Herr Udefinert. Dro til min egen leilighet

Mandag: Husforvalteren (herved kalt Mini-Hitler) stengte av strømmen i leiligheta mi under det påskuddet at jeg ikke hadde fått utført vedlikehold på gassfyringa. I henhold til tysk utleie-lov er dette ikke tillatt. Jeg påpekte dette til Mini-Hitler, men fikk da til svar at det var ham rivende likegyldig. Da jeg så fortalte dette lugubre vesenet at joda, vedlikehold ble utført 1. Februar, samt at den kommunale skorsteinsfeieren var her noen dager senere og bekreftet at alt var i orden, ble jeg beskyldt for å være en løgner og kunne bare pakke møbler og husgeråd og sporenstreks hute meg tilbake til Norge. Fakset så over samtlige dokumenter som bekreftet at jeg hadde rett. Fikk jeg noen unnskyldning av Mini-Hitler? Nei. Ser jeg etter en ny leilighet nå? Ja. Og faen banke meg gul og blå på at jeg kommer til å gjøre noe raffinert ondskap den dagen jeg flytter herfra. Her er noen ideer:

1. Tømme smørsyre i vasken
2. Stappe masse hår ned i utløpet i dusjen, og etterfylle med melk som snart går ut
3. Putte tyggegummi i nøkkelhullet
4. Legge rått kjøtt oppå hemsen, hhv. bak radiatorene
5. Klebe igjen samtlige vinduer

Andre ideer tas imot med takk.

Ellers har jeg det så der ...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar