20100401

Statistisk sett ...


... skulle det være mulig å bevege seg i Berlin uten at man treffer på kjente. MEN NEIDA!

Her sitter man hos legen, aner fred og ingen fare, og slår ihjel ventetiden med å titte på menneskene som traver frem og tilbake langs gatene - OG hvem andre enn Herr Dust kjører forbi vinduet der jeg sitter, stanser bilen, og går så i banken?
Nå er jeg ganske sikker på at han ikke så meg, men jeg følte meg som en ufrivillig stalker der jeg satt. Angret litt på at jeg aldri gjorde ferdig brevkurset på Darth Vaders Korrespondanseskole, del "Fjernkveling".

Nok om det. Nå skal jeg sparkle trynet og dra på byen. Siden det ikke ligger noe snø her i Berlin, får jeg bare hoppe direkte til after-ski-feiringa. Kommer sikkert til å angre bitterlig i morgen. Men det er i morgen, og det er dermed en annen dag. God påske forresten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar