20100423

Verbal diaré (Den Onde Damen er på patetisk sympati-jakt)

Bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla

Oi, hvor interessant og spennende. Ute skinner sola, og jeg har kjærlighetssorg. Ute regner det, og jeg har fortsatt kjærlighetssorg. Kan noen vennligst skrive ut noe mot Dolor Amoris?

Foruten det sedvanlige arbeidet med å besudle tyskere med lærdom, gjør jeg ingenting. Er så tiltaksløs at jeg burde sperres inne for mitt eget OG samfunnets beste. Har tidenes psoriasis-utbrudd og har i så henseende vurdert å ringe et sirkus for å tilby mine tjenester som menneskelig Dalmantiner.

Dette blir fanden banke meg en flott vår. Ufrivillig singel og utslag over hele kroppen. Dessuten har jeg fått gråe hår. Kanskje like greit at jeg putter meg selv i en søppelsekk og hopper i nærmeste container.

Har faktisk også vært snill denne uka. Tirsdag var jeg på Tupper Ware-party. Ikke for å kjøpe overpriset tullball, men som støtte-erklæring til ei venninne som i mangelen av finansielle midler nå har begynt å gripe etter mindre stuereine metoder for å tjene til livets opphold. Kjøpte selvsagt ingenting. Plastikk har de på IKEA også. I tillegg fikk jeg endelig overbevist Deutsche Post om at det ikke var en selvkonstruert brevbombe jeg skulle sende til Norge, men en gave. Så - Supermalin - pakken er på vei!

OK, nå gidder jeg faen ikke mer. Nå går jeg og legger meg. For så senere å stå opp, fli meg, og dra på fødselsdagskalas hos Anni. Der akter jeg å drikke meg hinsides både fysikk og folkevett.

1 kommentar:

  1. Hvis du mener alvor med at du er på sympatijakt - ja, da har du min x 10!! Som jeg alltid har sagt, med galgenhumor kommer man langt! Det burde absolutt vært en del av pensum på legestudiet - som helbredende middel - uten resept. Ønsker deg alt vel, og håper at din kjærlighetssorg blir helbredet snart! Er han verdt all denne lidelsen? Hilsen Eva

    SvarSlett