20100513

Hvordan Den Onde Damen oppdaget en hittils ukjent egenskap...

Jeg har vært på rocke-konsert. Psychobilly-rocke-konsert. Foruten å nevne at jeg nå også har slått hjul på dansegulvet på Wild at Heart, lar jeg heller bildene tale for seg selv: 






Ikke spør. Bare ikke spør. Jeg har ikke den ringeste anelse om hva jeg holdt på med i natt. Men hvis skøy og alkohol-indusert hodeverk er proposjonale størrelser, så har jeg visst hatt det usedvanlig morsomt i natt. Idag har jeg til og med vondt i nakken, men det kunne Mehmet - "my partner in crime" - forklare. Jeg har visst headbanget noe voldsomt.

Og jeg har vært på sjekker'n! YAY! Mirakelenes tid er kommet! Fiiiine mannen. Høy, mørk, og doktor i litteraturvitenskap.
Etter litt uskyldig mussing på Kumpelnest (forøvrig ønsker jeg å innskyte at jeg traff ham for første gang for et år siden, så helt ukjente var vi ikke), bestemte JEG at vi skulle dra hjem til ham. Leiligheta mi ser for tiden så ille ut at favelaene i Rio de Janeiro blir rene luksus-strøk ved sammenligning. Men nok om det.
Christian og jeg dro altså til ham. Jeg kledde av meg. Jeg kledde av ham. Og så falt det obligatoriske spørsmålet: "Har du kondomer?". Og hva f**n svarte han? Akkurat det jeg IKKE ville høre. Akkurat det jeg ALDRI trodde jeg skulle få høre. Han svarte nemlig:
"Joda, men du - jeg er biseksuell. Og egentlig foretrekker jeg menn.".

Fornedrelsen var et faktum. Fornedrelsen er et faktum. Herregud - er det mulig å ha slik flaks? Eller uflaks, rettere sagt? Han foretrekker menn?!? Det var bare ett å gjøre. Resignere. Gå hjem. Grave seg ned under dyna. Og erkjenne at jeg nå har oppdaget min hittils ukjente evne til å få menn til å skifte legning. Kan jeg skrive dette på min CV?

Fy fillern - i morgen er det fredag. Og gjett om jeg skal ut.

4 kommentarer:

  1. joiner deg på bloggkoll jeg..

    SvarSlett
  2. Morsom historie. Lykke til videre.
    Hør på Faithless sin siste låt som har tekst som passer til dette innlegget. "I'm not going home till I can take you home"
    Du er flink til å skrive både trist og morsomt.
    NN

    SvarSlett
  3. Nesten korrekt NN
    Teksten er "I'm not going home till I can take you with me"
    Sikkert en sjekkereplikk den onde damen brukte.

    SvarSlett
  4. Det er dagens høydepunkt når jeg kan lese nye innlegg fra deg. Du er bare ubetalelig. Er spent på hva en nordmann (nordkvinne) gjør i Tyskland på 17. mai? Her i nordnorge er sommeren kommet! Det høres forøvrig ut som du er godt på vei til å glemme "herr dust" Stå på videre. Hilsen Eva

    SvarSlett