20100616

Pre-Operative Assessment Questionnaire


Altså, når jeg tydeligvis ikke er beskjeftiget med å tvinge tunga mi langs kinnskjegget til gode venner, sitter jeg bare her og oversetter anestesi-protokoller i ymse utgaver.

Siden sist har jeg:
- Truffet D. både tilfeldig og utilfeldig
- Oversatt smerte-terapi regimer
- Vært forferdelig full. Beklager mamma og pappa for at jeg bringer vårt navn i vanry
- Funnet en kul på øreflippen
- Gjort pre-oversettelser av ulike anestesi-typer ved operasjoner
- Spredt det glade budskap
- Vasket leiligheten! JAAAAAAAA! Premie til meg nå!
- Bannet over anestesi-protokoll oversettelsene
- Fått enda flere grå hår grunnet ovenfornevnte oversettelser
- Truffet Flotte Frank og fått sladder fra Norge
- Vært på Motzstrassenfest og sett genetisk über-materiale i form av homofile menn. Pokker.
- Drukket ti liter kaffe på Double Eye
- Skrålt "Et lite wienerbrød" fra Bør Børson på tysk. Var ikke tilregnelig i gjerningsøyeblikket
- Hørt gamle "Herreavdelingen"-opptak
- Et eller annet om anestesi-oversettelser
- Lest tullebøker
- Investert i et par hodetelefoner hvis pris tilsvarer at jeg må leve av havregrøt resten av måneden. Men lyden - akk lyden! (At jeg har omlag 30 prosent nedsatt hørsel på begge ørene, er en helt annen sak)
- ANESTESI !!!
- Fått enda mer psoriasis. Glimrende ...
- Blitt kysset lenge av D. Nå skjønner jeg ingenting. Mannlige innspill vedrørende hva dette skal bety mottas med takk.

1 kommentar:

  1. D liker å kysse deg. Må ikke forveksles med noe annet. Hvis han er en ekte mann så er nok ikke kysset mer gjennomtenkt enn et samleie.

    Mann

    SvarSlett