20100722

Jubbeliduuu

To ting man kan glede seg over:

1. Det er meldt om regn til helgen. Regn => Kjøligere temperaturer => Levelige tilstander => Svalere soverom => Fyllepotensial: Stigende

2. Verdens beste anestesist, Dr. Kill, har meldt sin ankomst => Fyllepotensiale: Eksponsielt stigende.

Og grunnet besøk, har jeg altså ikke tid til å bedrive min sedvanlige verbale diare i skriftlig utgave. Her skal det ryddes og vaskes og systematiseres og organiseres og og og og og og og. Vel, jeg skvetter litt såpe i hjørnene, gasser leiligheten med Febreeze (bor jo tross alt i Tyskland ...), skifter på senga og henger opp rene håndklær. Dessuten akter jeg å utnytte lagringskapasiteten til Bestå-skapene fra IKEA til jeg er tvunget til å boltre dørene. "Out of sight, out of mind".

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar