20100730

Kjerringlaus!


Bla bla bla. Random nocturnal ramblings ...

Min "bedre halvdel" er reist til Italia for å spise seg mett på deilig mat og drikke seg full på enda deiligere vin. Uten meg. Dustedame!
Altså, denne halvdelen det er snakk om er Annika. Bestevenninna mi her i Teutonia. Vi er så glade i hverandre at vi til og med er i et "åpent forhold" på Facebook. Vi tillot oss denne fjortis-statusen en eller annen gang i vår, og siden da har jeg plutselig fått minst hundre nye venner kun grunnet nyskjerrigheten om hvorvidt jeg er lesbisk eller ikke. Og de kan faen meg bare fortsette å lure! Sågar en veldig god venn av meg i Norge ringte ei natt og lurte på om mitt "åpne forhold" var seriøst eller bare skøy.

Men nok om det.

Anni er som sagt bortreist, Geraldine er i Sør-Tyskland, og jeg har ingen venner. Buhu. Hva i all verdens navn og rike skal jeg gjøre i helga?!? Jeg trenger noen som kan være den rasjonelle stemmen, noen som kan si "Nei, nå drar vi hjem" hhv. "Nei, du skal IKKE gi bartenderen mer penger i driks enn hva regninga kom på!" osv. osv. osv.

Her er en liten liste over potensielle gjøremål:
1) Lese bøker. Jeg er ferdig med tre av de jeg kjøpte for en måned siden. I tillegg har jeg lest en fjerde som heter "Scheisskerle", hvilket oversatt betyr så mye som "Drittsekker" og omhandler dustemenn.

2) Dra på cafè med Søster Rinaldo og glane på kjekke menn

3) Vaske leiligheta nok en gang. Spesielt etter at jeg sprutet vaskepulver over hele baderomsgulvet i går natt

4) Finne meg selv. Ha ha ha. I think NOT

5) Gjøre ferdig noen oversettelser. Bleurgh. HAR IKKE LYST!

6) Jobbe videre med utkastet til et brev jeg har skrevet til D. Eder og galle gjør seg også i skriftlig form ... forbanna tysk grammatikk

7) Forberede meg mentalt på en rettsak jeg skal være aktorates kronvitne i om ei uke ... Magesår

8) Se etter ei ny leilighet

9) Ikke tilbringe hele helga med å spille Sudoku på nettet

10) Revurdere livet mitt ... akk, hvilken tristesse

11) Spankulere rundt i noen sinnsykt høye hæler

12) ______________________ (please fill in the blank)

Hvis noen der ute har en idè, tas den imot med takk. Gi meg et liv, for svarte!

Nei, nå orker jeg ikke mer.

2 kommentarer:

  1. Herregud jente - du har jo et luksusproblem, i allefall fra mitt ståsted. Jeg er møkka lei av "planlagte" helger med en ulidelig kjedelig mann, som aldri finner på noe selv (Les: skjørteanheng) Spill den musikken du liker, så høyt du vil, barber leggene, stapp i deg god mat når du vil på døgnet, drikk den gode vinflaska som er ment til en "spesiell" anledning (når fan kommer den her i huset)napp øyenbrynene, spankuler naken rundt uten redsel for "pliktsex".. Nei, nå tar det av her, glemmer at det handler om deg, men spørsmålet ditt gjorde at jeg "tok av".. sukk! KOS DÆ - et enkelt, men godt ment råd. Eva

    SvarSlett
  2. Orker ikke mer? Som i.. orker ikke blogge mer?
    Nå er det en måned siden siste oppdatering, og jeg synes du skal skrive litt igjen. Jeg synes nemlig det er skrekkelig morsomt å lese det du skriver i din såkalte mangel på et liv. Kom tilbake? Værsåsnill? :)

    SvarSlett