20100828

Forferdelig morsom fredag

Idag har jeg to ting å skrive om:

1) Var på vaskesalongen. Og klok av skade (les: Mac the Weird og de polske fylletantene) utstyrte jeg meg med alt man kunne behøve for å unngå uønsket sosial kontakt med noe som aller helst burde vært tvangsinnlagt. Tegnebok og blyant, iPhone og iPod (Apple burde betale meg for denne reklamen), sigaretter og Cola Light - jeg var med andre ord helt klar til å tilbringe de neste tre timene i mitt liv i all sosial ensomhet. Og det gikk over all forventning. Ikke èn eneste potensiell psykiatrisk pasient snakket til meg! YAY! Dog, hvor kenge var som bekjent Adam i Paradis? I det jeg holdt på med å legge sammen de siste klærne, hørte jeg en kvinne rable høylytt på et eller annet øst-europeisk språk. Og selvsagt kom da dette kvinnemennesket inn på vaskesalongen. Men, istedet for å oppsøke sin sjelesørger i meg, satte hun seg ned, pratet videre med seg selv (multiple personligheter som kranglet med hverandre muligens), og bestemte seg for å utføre litt fotpleie. Så det bar av med sko og sokker, og så satt hun der og stirret på tærne sine,  dro en finger mellom to tær, for så å ikke bare føre fingeren opp under nesa (tåfislukt ... en olfaktorisk erfaring av de surreale) MEN også spise tå-lakrisen! Etter å ha bivånet dette, er jeg nå på diett i allefall resten av helga. Bleurgh.

2) Dr. Kill ankom som tidligere fortalt byen i kveld. Og vi var hos Anni på vorspiel. Kvelden lovet godt, vi hadde planlagt et konsertbesøk og påfølgende hærtakelse av Kumpelnest. Vodkaflaskene fløy vegg-i-mellom, vi sang og trallet, skravlet tull (les: Den Onde Damen, ikke de andre), tok bilder som aldri blir å vises offentlig, diskuterte og lærte Anni viktige norske setninger. Plutselig var klokka 22, men vi besluttet unisont å gi F i konserten. Hvorfor bryte opp et godt lag? Og så ble klokka 23, og det er da jeg burde ha forstått hvordan dette kom til å ende. Dr. Kill og Anni ble mer og mer begeistret for hverandre, og tafse-faktoren steg proposjonalt med inntaket av alkohol. Klokka 24 hhv. 00:00 kunne jeg ikke lenger gå på toalettet uten å komme tilbake på kjøkkenet for å finne min bestevenn bedrive usømmelige aktiviteter med min bestevenninne. Klokka 00:27 ble jeg pent bedt om å gå, da tidligere nevnte personer hadde besluttet å gjøre alvor av paringsdansen. Takk skal du faen meg ha!

Så her sitter jeg da, helt alene en fredagskveld, lettere bedugget - mens mine to bestevenner har gitt seg sine kjødelige lyster i vold og bedriver kaninering - slik min far kaller den kopulative akt. Jeg har gitt Micha fyken, D er ikke aktuell, og ute regner det. This is not my idea of a good time. Faen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar