20100902

Du vet du ikke er særskilt ...

... voksen når du i skrivende stund fortsatt har singel i håndflatene etter å ha slått hjul langs ei veltrafikkert gate natt til søndag.
... smart når du fortsatt har et ymse assortement av kuler på bakhodet og blåmerker ellers på kroppen fordi du absolutt ville vise alle vennene dine at du kan stupe kråke langs ovenfornevnte gate.
... fornuftig når du sjekker bankkontoen og saldoen tilsier at du på lørdag var et barn av "Rik, sterk, og pen"-mentaliteten. Men når du ser deg selv i speilet idag er det heller "Fattig, veik, og ful" som ser tilbake.
... selvkritisk når du ramler over dørstokken en eller annen gang søndagsformiddag.
... helsemessig omtenksom når du absolutt skal drikke sterke drinker med paraply, sitte ute i kulda, røyke minst en kartong sigaretter, velvitende om at du har lungebetennelse.
... sosialt briljerende når du spør en mann hvis kjæreste er døv om hvordan de snakker griseprat til hverandre i senga (Jeg utelater her å liste opp de spørsmålene jeg stilte Volker; jeg gremmes over meg selv så det hyler)
... tøff i trynet når du truer en engelskmann med skambank bare for å gjøre det, da du uansett har en to meter lang og en meter bred kompis som (forhåpentligvis) kan beskytte deg.
... begeistret for vennene dine som forteller deg om alt tullet du gjorde i helga. Hva skjedde med "Ignorance is bliss" og "Hvis jeg ikke kan huske det, så har det heller aldri hendt"? Det er jo mantraene mine hver søndag.

Uansett, i henhold til Facebook kommer visstnok Kent og gutta til Berlin fredag. Endelig nok en mulighet til å pælme barkrakker gjennom lokalet. Å hvor jeg gleder meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar