20101011

Jeg liker best ...

... å gjøre ting jeg ikke kan. Derfor spiller jeg husmor i dag. Jeg støvsuger og vasker sengetøy. Og skrubber vasken. Tømmer askebegre. Banker putene i sofaen (fin metode å bli kvitt aggresjon på). Og så spekulerer jeg på hvor vanskelig det er å sy et lappeteppe. Hvis noen har tips, råd, vink vedr. slikt, tas det imot med takk. 


Og så herjer jeg villmann rundt på en eple-maskin. Jeg skjønner usedvanlig lite. Men som sagt, jeg liker best å gjøre ting jeg ikke kan.


Ach ja ... grunnen til at jeg skriver så lite for tiden, er at jeg:
a) Ikke har vært på rølp på lang tid, hvilket igjen har medisinske årsaker, da jeg
b) Har vært plaget med hodepine i lengre tid, og idag får resultatene fra radiologen. Grue grue grue.


Men nok om det, nå skal jeg fortsette med mitt gjøren av ting jeg ikke kan. Som for eksempel å lage kaffe.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar