20101014

Let, og Eder skal finne


mPerc.Search Term
drill down4765.28%den onde damen
drill down22.78%morsomme ting fra 2 juni 1940
drill down11.39%prinsesseterte
drill down11.39%blonde bimbo bitch
drill down11.39%knulla mig gul och blå
drill down11.39%forlate dama etter utroskap
drill down11.39%knulla av hunden min
drill down11.39%Familien Flintstones
drill down11.39%balsamicoreduksjon oppskrift
drill down11.39%berghain berlin
drill down11.39%tafse fredag
drill down11.39%Blond Bitch Bimbo Barbie
drill down11.39%elg og balsamico reduksjon
drill down11.39%irsk drikkesang på norsk radio
drill down11.39%rumpegevir
drill down11.39%drep melbiller
drill down11.39%hva kan man bruke blonde tights til?
drill down11.39%blond bitch
drill down11.39%idiot blog blond
drill down11.39%gi henne en klem fra meg
drill down11.39%blonde bitch blog
drill down11.39%hvordan tyvkoble en firehjuling
drill down11.39%bimbo
drill down11.39%hitlers stamkneipe i berlin
drill down11.39%hvordan klær en bimbo seg
 72100.00% 



Her er altså de mest anvendte søkeordene som resulterer i at denne bloggen dukker opp. Jeg synes det er litt morsomt. Skulle jeg mangle ting å skrive om, kan jeg jo bare velge et av søkeordene, og skrive litt om det. 
For eksempel "drep melbiller". Har du fått melbiller som ufrivillig sambo, er det bare ett å gjøre: Hiv melet! Og ring noen som har peiling. Jeg kjøpte en gang slike økologisk dyrkede nøtter. Smakte kjempegodt - helt til jeg oppdaget at jeg hadde fått mer med på kjøpet enn hva jeg ville ha. Posen var full av fleskebiller, melbiller, og andre morsomme insekter. Jeg hadde sikkert spist en og annen av de også - uvitende. Sitter jo ikke å stirrer ned i posen når Hugh Jackman sprader halvnaken rundt på TV-skjermen. Så, jeg hadde en pose øko-nøtter med biller i. Litt som å ha ubeskyttet sex, for så å finne ut at du har fått deg en feit chlamydia-, syfilis-, eller dryppert-infeksjon i tillegg. 

Hva Hitlers stamkneipe i Berlin angår, så vet jeg ikke helt om han var så hissig på å drikke øl og slikt. Etter sigende var han ganske alternativ av seg. Spiste sikkert øko-nøtter han også. 

Og hvordan man tjuvkobler en firhjuling. Jeg sier bare "How to hotwire a quad" i søkefeltet ...

Ach ja, "knulla mig gul och blå" - dette er skrevet på svensk. Hvilker farger har det svenske flagget? Riktig, gult og blått .Hvis noen skriver "knull meg rødt, hvitt, og blått" - på norsk vel og bemerke - så skal jeg knulle meg rød, hvit, og blå skrive noe om det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar