20101023

Return of the Cookie-monster

Plätzchen, cookies, kjeks - jeg elsker dem alle! Og det er jeg ikke alene om. D elsker dem også (Ahem, det har skjedd ting med D ...). Han er i Øst-Tyskland i helga, så jeg tenkte jeg skulle bake kjeks til ham. 

21:24  Bestemmer meg for å bake chocolate chip cookies
21:27  Baker chocolate chip cookies
21:40  Det lukter sinnsykt godt fra ovnen
21:47  Kjeksene er ferdig, tar de ut av ovnen




21:55  Bestemmer meg for å prøvesmake èn
21:57  Bestemmer meg for å prøvesmake enda en
22:00  Bestemmer for å spise alle som ikke ble fine



22:17  Har spist opp alle chocolate chip cookies

22:28  D får ikke noe cookies imorgen. Har litt vondt i magen nå

2 kommentarer:

  1. Hei, ler godt av deg og kjenner meg litt igjen når jeg lager brownies. Lurer på en ting vedr. Tyskland. Jeg var på besøk der den dagen muren falt og sto i bilkø og ventet på at en stor kran løftet bort Checkpoint Charlie. Men sier dere fortsatt "Øst-Tyskland" og "Vest-Tyskland" (Siden du forteller at D var i Øst i helgen) Elsker bloggen din. Hilsen Eva Irene

    SvarSlett