20101112

Faen!

Igår - mens jeg egentlig skulle gjøre ferdig en terrorist av en oversettelse -  skrev jeg endelig et innlegg i dette forsømte barnet mitt av en blogg. Og SÅ kom jeg trykket jeg noe feil, og vips!, der var alle historiene mine borte. Historier om absinth-fyll til 20 kroner glasset, dansing (eller noe som er besnærende likt epileptiske anfall i henhold til omgivelsene) med ufrivillig blotting av dinglepupper og flyvende prosjektiler i form av skotøy, seksuelle orienteringsvansker, Darth Vaders oppstandelse, sjelelig og sosial avlatshandel i form av en AIDS gala, frekke "av yrke: sønn"-kommentarer, og skikkelig slåsskamp med den konsekvens at hele den tyske operaen måtte tømmes fordi to sloghorer ikke klarte å holde hverken klær eller kjærestene sine i tømmene osv. . Helt borte! Vekk! Ikke lenger present. Det eneste som er igjen, er noen bilder. Som for eksempel det beryktede "Ondeblikket" til Den Onde Damen:








Og Darth Vaders oppstandelse som hunkjønn:






Og dette bildet hvor det påpekes at nei, jeg er ikke hun som står og klør seg i ræva. Jeg er hun lille blonde som suller i seg et glass med rød morsom-saft:




Uansett, jeg reiser til det bayeriske Venezia idag. Etter to helger med særs ufin behandling av omgivelsene, ser jeg meg nødt til å forlate Berlin for en liten stund. Hvis ikke, er potensialet for  at utsagnet "Tyskerne kommer!" blir endret til "Nordkvinnen kommer! - redd det som reddes kan!".


Forøvrig, D var på feiring av karneval-åpninga igår. Nå ligger han som et stykke bedervet kjøtt  på tvers i senga. I så henseende lurer jeg på om det er greit at jeg sprayer han litt med selvbrunings-sprayen? Sånn typ midt i panna, på det ene øret, alle fingertuppene, kanskje det ene beinet. Og skriver "Fyllesvin" på magen hans. 


God helg!

2 kommentarer:

  1. Den hårsveisen din var bare snerten, var drit stilig!!!!!

    SvarSlett
  2. Banet har det meget bra, værre med oss voksne. Han sover nemligen i sengen vår å jeg har konkludert med en ting:

    Det er IKKE lurt å ha en hund med urinveisinfeksjon i senga.

    Risiko: Du kan våkne opp med at det står noen på 4 kg over trynet ditt å tisser deg rett i fleisen klokka 04 på mårran.........

    MEN ellers er han søt:)

    SvarSlett