20101126

Snørrunge!

1. I krigen mot kunstig intelligens: Eplemaskin vs. Den Onde Damen: 1 - 0
2. I krigen mot rennende nese: Snørr vs. Den Onde Damen: 1 - 0
3. I krigen mot stress: Elendig organisering vs. Den Onde Damen: 1 - 0


Om tolv timer skal jeg liksom svirre rundt som vertinne for omlag 100 mennesker. Og jeg skal liksom være hyggelig, behjelpelig, imøtekommende, sosial. Det eneste jeg er, er utmattet, forkjølet, snørrete, antisosial, og er i tillegg nærmest fri for ut rundt nesen og overleppa grunnet overdrevent tørking av nesesekreter. Og nå angrer jeg bitterlig på at jeg truet frisøren min med skambank og offentlig fornedrelse hvis ikke jeg fikk time idag. Akkurat nå hadde det vært en adskillig bedre idé å kunne ha lagt seg nedpå et par timer før den sosiale prostitusjonen skal iverksettes. 


Jada, Passau kommer. Og siden jeg ikke har nok baller i luften, har jeg også fått for meg å slå et slag for postvesenet denne jula, dvs. skrive julekort. Uka som kommer forsvinner i jobb, og siden D reiser bort neste helg, så har jeg sagt meg villig til korrekturlesing neste helg. Gratis til og med! Jeg bør så definitivt få min lønn i himmelen. Men da må jeg vel først bli troende, og ikke bare truende slik jeg vanligvis er. 


Orker ikke mere. Går og legger meg. Skal jo bare stå opp om to og en halv time. Scheisse!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar