20101209

Jada, alle skal få ...

... bare vent. Jeg har det bare litt travelt for tiden. Plutselig eksploderte bare arbeidsmengden, hvilket igjen har hatt som følge at jeg ikke har vært uforskammet og full siden fredag 26. November. Men da hærtok jeg da også en eller annen akevittflaske, og sang hhv. skrålte "Per Spelmann" på ei kneipe senere til tyskernes gru og fornøyelse. Må visstnok ha hatt det riktig gøyalt, da jeg tilbragte resten av helgen som vegetativ pasient mellom sofa og toalett. D fikk også kjørt seg, og ble innført i norsk drikkekulturs mer avanserte utartelser, som for eksempel rævkrok og håndbak. 


Men uansett: Det er jul, jeg har fortsatt ikke skrevet ønskeliste, men det trenger jeg vel heller ikke, da jeg er så ond. Og ondskap er også en egenskap, så i det henseende har jeg lyst til å plage postmenneskene der ute i verden. Dog, jeg trenger litt hjelp fra almuen der ute.
Derfor, alle som vil ha julekort fra Den Onde Damen, bes sende navn og adresse til:


denondedamen (snabel-a) aol dott com


(og bare tenk på hvor mye dette blir verdt når jeg har overtatt verden ... hu hu hu)




Jeg har som sagt ikke nok å gjøre ... ha ha ha(hysterisk latter)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar