20110123

Jeg er ...

... verdens mest kjedelige person. Var edru hele helga, til tross for at jeg hadde store planer om å hengi meg alkoholens rus og faenskapets salighet. Det er jo Fashion Week her i Berlin, og lørdag skulle jeg på et eller annet After-Show. Noen som tror at jeg er et stil-ikon (ha ha) hadde ordnet gjesteliste og bla bla, men siden D var i surke-humør, ble vi/jeg hjemme istedet. Kanskje like greit, da jeg tuslet rundt i badekjolen min hele kvelden. 


Forøvrig ble jeg full som en dupp torsdag. Anni kom innom med noen vinflasker. Siden disse vinflaskene var ubevandret territorium for oss begge, måtte vi prøvesmake. Man kjøper jo heller ikke en bil uten å prøvekjøre den litt først. Uansett, jeg ble både full og full av garvesyre, og satt etterhvert i mitt eget lille univers og skravlet russisk for meg selv, trallet litt på "Internasjonalen", tittet langt ned i vinglasset, og hadde fine, blå tenner. 


Fredag var jeg på IKEA, men jeg kjøpte ingenting. Ser ut til at jeg klarer å opprettholde nyttårsforsettene mine ganske bra. Jeg leser både "Die Zeit" og Jane Austens "Pride and Prejudice", har ikke kjøpt masse tullball på IKEA, jobber litt mer, og full blir jeg visstnok også. Trening og slankekur begynner jeg med i morgen. Mandag er en fin dag for slike aktiviteter. 


Dessuten, i morgen skal jeg bli et nytt og bedre menneske. Tror jeg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar