20110215

Li La Letargi


Får ikke sove. Har lånt Ds morgenkåpe. Minn meg på at jeg kjøper ham ei ny. Ser jo ikke ut. Dessuten røyker jeg altfor mye. 


Siden det er Berlinale her i byen, var jeg unntaksvis på kino lørdag. Sammen med denne morokaren:



ron-jeremy.jpg

Ron Jeremy - I salute you. 

Neida, satt ved siden av en tyrker som var så galopperende homoseksuell at vi straks ble bestevenninner. Og han bare må være Ron Jeremys ukjente tyrkiske tvillingbror. 

Etter filmen var jeg på premiere-fest, men der var det bare tyske og tyrkiske filmstjerner, så jeg orket ikke drikke meg full til allmenn beskuelse, til tross for at det ble servert tyrkisk hjemmebrent (Raki). I ettertid angrer jeg litt, siden det var en masse  tv-stasjoner der som lagde reportasjer. Jeg var hjemme halv to om natten, og tilbrakte resten av natta med å se gamle Sherlock Holmes-episoder. 

Utover dette lille sosiale krumspringet, er jeg bare en menneskelig definisjon av letargi. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar