20110411

Feighetens ansikt


Her skulle det ha vært et bilde av D, men akkurat nå vil jeg ikke se trynet hans. Såfremst det ikke er med to blåøyer, brukket nese, og sprukket leppe. 

Han var aldri særskilt dyktig i å gjøre det slutt, men denne gangen fikk han det faktisk til. Via e-mail. E-MAIL! Hvor feig kan man bli?!? Gjøre det slutt per e-post. 
Og feig er det eneste ordet som faller meg inn (hvis vi utelater en rekke mindre flatterende kraftuttrykk). Vi bor fem minutters gangveg fra hverandre. Vi har vært gjennom dette tidligere. Han er over 40 år. Og så er han så infernalsk feig at han gjør det slutt VIA E-MAIL!!!

Som om det ikke er nedverdigende nok at han er sammen med Den Sjeleløse Glasskårselgersken igjen. Hun som han i allefall ikke ville ha noe mer med å gjøre, da hun er så perspektivløs. Hun som er så umoden. Hun som fyllekjører. Hun som hele tiden var kun opptatt av å eie ham.  Og hun som ga ham en Chlamydia-infeksjon. 
Som om alt dette ikke var sårende nok, så er han Gud banke meg blå så kujonsk at han gjør det slutt i form av e-mail. 

Måtte de begge brenne og råtne langsomt i helvete.

Jeg er sint som et troll.

5 kommentarer:

  1. Hurra! Flott innstilling - nå er du på god og riktig vei!!! Fortsett sånn og IKKE svar på noen henvendelser fra den kanten - for tro meg - de kommer. Stålsett deg! Sender deg styrke. Hilsen Eva

    SvarSlett
  2. Tusen takk, snilleste deg! Tror jeg trenger litt ekstra styrke nå for tiden. Litt vanskelig å være sitt ellers glade jeg. Håper alt står vel til med deg.

    Klem fra Berlin

    SvarSlett
  3. Heia heia! Jeg skal prøve å ganne både han og henne, og satser på at begge blir plaget av gjentagende soppinfeksjoner og dårlig nattesøvn.
    Og du, fine, flotte, Onde Dame, må bare stå på! Du fortjener så utrolig mye bedre :)

    SvarSlett
  4. Ja, kjæreste Super-Malin - gann i vei. Hi hi hi. Og tusen takk for omtanken. Si ifra når du trenger mere te, du er jo tross alt krisepsykolog av 1. klasse og jeg trenger aktiveringstiltak.

    Klem fra Berlin

    SvarSlett
  5. Åhoi, jeg har fremdeles veldig mye te igjen :p Men har du oppskrifter på hvordan man blir kvitt edderkopper på størrelse med et lite land, blir jeg evig takknemlig. Håper forøvrig ganningen virker, og at Dust har det fælt.

    SvarSlett