20110620

Jetsetliv på kontinentet

Altså, jeg lever. Og jeg har det ganske bra. Og jeg jetsetter her på det europeiske kontinent. Hjemme vil man ha sagt at "eg e ute å ræk fra gård te gård". De siste ukene har jeg vært ved Stechlinsee i Brandenburg, Østersjøen, nærmere sagt Heiligendamm. Sist uke var jeg i Madrid - en by jeg bare kan anbefale på det varmeste. Og om to timer reiser jeg til Salzburg, og siden jeg er så langt sør, kan det godt hende at det blir tur til Wien, til Kroatia, eller til Italia. Jeg har i allefall pakket ned alt av språkparlører jeg har liggende. Og når jeg er ferdig med all denne reisinga, så kommer jeg tilbake og forteller historier om ufin flatfyll og ymse episoder som kun kan betegnes som flaue. 

Bis dann - som de sier her i Teutonia.

5 kommentarer:

  1. Håper du koser deg vilt og hemningsløst kjære du!!! Klemmer fra SM :)

    SvarSlett
  2. HERLIG Å HØRE!!! (Lese) Dette fortjener du, og det var godt med en gladmelding fra deg!Kos dæ glugg i hjæl (som vi sier her nord)
    Klem fra Eva din trofaste "følgesvenn"

    SvarSlett
  3. gleder meg stort til å lese om din jetsetsommer :)

    SvarSlett
  4. Halloen, vi skulle jo fått ordnet et sånt bilde til deg. Jeg tror det bildet der kan bli DRIT kult i GIGAformat! Nesten så jeg fikk lyst til å bestille meg lerret av det bildet selv. Tror du det er mulig å selge og at folk kjøper???

    SvarSlett
  5. Hei, nå savner jeg deg. Har sett alle de fantastiske bildene av deg som Gjertrud har tatt... så jeg ser jo at du har d fint. Hadde vært fint med en liten "statusrapport" - føler jo at jeg kjenner deg vet du.;) Hilsen Eva i nord

    SvarSlett