20120308

Sotteseng

Hipp hurra for oss flotte og sterke kvinner! 

- Det var hele mitt bidrag til kvinnedagen. Jeg ligger på sotteseng og tror at jeg kommet til å møte mitt endelikt hvert eneste øyeblikk nå, så jeg har ikke tid til å springe rundt i demonstrasjonstorg og brenne mine La Perla-BH'er. Jeg har i løpet av den siste uka hostet på meg ikke bare en sex-pack, men en ten-pack av magemuskler. Beklageligvis befinner de seg alle under ti centimeter vinterspekk.

Siden jeg er belemret med en viral luftveisinfeksjon, er jeg usedvanlig kjedelig for tiden. Jeg pendler mellom seng, jobb, apotek, seng, jobb, apotek, seng, jobb, apotek. Mer spennende blir det ikke - hvis man ser bort i fra at jeg tilbringer mine siste timer med å spille iAssociate 2 og nå er et råskinn på assosiasjoner. 
Og da jeg er nærmest hellig overbevist om at jeg skal tygge torv i umiddelbar fremtid, har jeg skrevet postkort til han jeg i det siste har hatt som lørdagsdate, og bedt ham om for en gangs skyld å pleie sitt syke, ja dødssyke, norske bekjentskap. Nå gjenstår det bare å se om dèt skjer da.

Hadde det ikke vært for at jeg just nu befinner meg i en heidundrende kodein-rus, skulle jeg selvsagt ha fortalt en og annen røverhistorie om rølpefyll og herjing. Men hodet har tatt kvelden, og snart skal kroppen følge etter. Med andre ord: God natt!

2 kommentarer:

  1. Huff d hørtes ikke bra ut. Slike uhumskheter herjer vilt blant dine landsmenn også. Nå håper jeg du får god pleie i helgen! God bedring fra meg her oppe nord. Det går nok over vet du... Eva

    SvarSlett
  2. Riktig riktig god bedring!!!

    Line

    SvarSlett