20120402

Å nei ...

... hvor ble det tøffeste innlegget jeg noengang har skrevet av? Jeg hadde jo til og med skrevet det på diktform. Notis til meg selv: Ikke skriv innlegg fra iPhone når du faen ta ikke er i stand til å håndtere en ellers ganske enkel teknologi.

Just nå sitter jeg foran TV-en og venter på Inspektør Morse. Er oppe i det høye nord for å hærta fjellheimen med et par gamle treski fra 30-åra, min lille røde ryggsekk fra barnehagens fordums dager, og matboksen i blekk med løve på. Er nesten ferdig med årets påskekrim, er allerede matlei, og i stedet for å være ute i det fine været, har jeg tilbrakt de to siste dagene med kryssordløsning og arbeid. Men i morgen - DA skal jeg ut. Tror jeg. Hvis det ikke er for kaldt da. 

Men nå er det Inspektør Morse. Her gjelder det å ivareta de få stunder hvor jeg er dronning over fjernkontrollen. 

God natt!

 

1 kommentar:

  1. Ha ei aldeles strålende påske her i nord!
    KlæmKlæm

    SvarSlett